mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Att ha någon som står bakom en

Allmänt Permalink0
Omge dig av människor som tror på dig och det du gör. Det är de som ger dig den där extra viljan och kämparglöden när din egna har tagit slut. Det är mycket tack vare de personerna du inte ger upp när saker och ting inte går som du vill. Det är inte bara dig själv du ska bevisa för att du kan längre, utan du har folk som står bakom dig i med och motgångar.
 
"Min kollegas vilja, motivation och kämparglöd är häftig att se faktiskt. Hon är inte rädd för att ta i eller kämpa på även om det är lite jobbigt. En stor eloge till henne och med den viljan kommer hon komma långt i livet och långt med det hon satsar på!"
 
"Just nu har vi ju två  svenska tjejer i stallet, Johanna och My och jag är så himla glad att de har varit och just nu är en del av vårt team. De har förstått innebörden med att rida andras hästar. De lär sig av motgångarna och kliver upp starkare än någonsin ur en svacka. De är så motiverade och kämpar varje dag för att bli ännu bättre. De ser möjligheter och inte hinder, de är tuffa och orädda, de antar utmaningar och de bevisar för sig själva om och om igen vad de egentligen kan. Jag är stolt att kunna följa deras resa på nära håll!"
 

Det är ord som dessa från personer jag vet tror på mig som gör att jag kämpar lite hårdare. Som gör att jag verkligen vill visa att jag kan. Man vill bevisa för de lika mycket som för sig själv att de inte blir besvikna över att tro på en. Jag är evigt tacksam över att ha personer som dessa i mitt liv, som tror på det jag gör även när jag själv tvivlar.
 
Min kära familj och släkt som tror på det jag gör och stöttar mig längs vägen till mitt mål, till mina drömmar.
Till top