mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

besviken

Permalink0
Kom iväg lite senare än planerat imorse, men bara typ 20 minuter senare än jag tänkt och 10 minuter tidigare än vad jag allra senast planerat att komma iväg. Efter två snabba stopp på vägen så hämtade jag upp Amanda och vi begav oss upp till Jönköping.  

Började med att hälsa på hos Wickström, tog en fika och snackade. Skulle bli ett snabbt stopp men var där i över en timme.
Därefter styrde vi mot Charlies. Jag hade förväntat mig att det skulle vara lite bra rea men ack så fel jag hade. Fanns typ ingenting... Nej riktigt besviken på det faktiskt! 
Vidare mot A6. Gick inom och käkade på Ikea innan vi gick in i shoppingcentret. Men hittade ju ingenting. Fick med mig ett linne från bikbok, ihade ju 100kr kvar på presentkortet.  
Men annars fick jag bara med mig ett par varma ridstrumpor och varma ullsulor. 

Nu blir det slappe kväll!  

Hälsade på min bäbis i två sekunder.
Till top