mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

bra jobbat

Allmänt Permalink0
Idag var första rankingklassen av 3 denna helgen. Amazing gick ut som start nr 9 och efter en snabb och felfri runda gick han upp i ledningen. Han låg sedan på en 3e plats fram tills att det var ca 10 starter kvar och i slutändan hamnade han på en fin 5e plats! Och de är även kvalade till den stora grand prixen på söndag.
 
Bara 3 hästar hoppade idag vilket innebär en lugn dag. Och ännu bättre är det att Ivo har fixat så en av de andra bulgariska killarna som är här hjälper mig med att fylla vatten samt gå hästarna. Jag har ju trots allt 6 hästar här och det innebär 12 hinkar vatten 2-3 gånger varje dag, samt 2 promenader varje dag, så det är himla skönt att få hjälp med den biten. Var även klar vid 18 och begav mig då till affären och skaffade lite att tugga på i lastbilen tillbaka till Bulgarien. 
 
Sitter just nu och ska boka flyg hem över julen. Gick ju sådär bra. Lyckades använda fel lösenord till mitt kort 3 gånger vilket innebär att onlinebetalning nu är spärrat. Så nu kan jag alltså inte boka flyget förrän vi är tillbaka i Bulgarien och jag har min internetdosa. Först när jag har den kan jag ändra lösenord och få onlinebetalningen att fungera igen.. Hoppas bara inte priserna har hunnit stiga tills dess...
 
Aria fick agera stand in för Amazing på prisutdelningen.
 
 
Till top