mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

inget internet

Allmänt Permalink0
Jag har inte haft något internet sedan i söndags och därav den utebilvna uppdateringen. Men nu har Amanda fixat internet så att jag har det resten av tiden här typ.
 
Dessa dagarna sedan sist har varit ganska lugna. Igår longerades några, vissa gick i skritten två gånger bara och så var tandläkarn här och kollade igenom dem. Vi var även inne någon timme i Wiener Neustadt och åt lite på ett café mitt på dagen. Och på kvällen när vi var klara i stallet åt vi på en italiensk restaurang.
 
Idag har hästarna trimmats igenom så jag har ridit fram. Tog mig även tid till att klippa kroppen på Abarth så imorgon återstår bara ben och huvud.
Vi har nu ikväll varit och ätit på något ställe, typ ett gästhus eller vad man kallar det för. Åt någon grilltallrik som innehöll både kyckling, fläskkött och kalkon, och till efterrätt vaniljglass med chokladsås. Så himla gott!
Jag har redan lagt mig i sängen för att ta igen det jag har missat dessa dagar, sova tidigt och imorgon har Amanda gett mig sovmorgon. Ska bli så skönt att få vakna utan att klockan ringer tidigt.
 
Vi beger oss till Linz på torsdag morgon och är där till söndag kväll eller måndag förmiddag skulle jag tro. Hästarna tävlar fredag-söndag och sedan är det nog två veckors tävingsvila för dem.
 
 
typ världens sötaste unge eller?!?
 
Till top