mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

lång dag...

Allmänt Permalink0
.. och egentligen inte klar.
 
Fick sovmorgon imorse som var väldigt skönt. Jag älskar att vakna av mig själv istället för att bli väckt, jag känner mig mycket piggare och så där.
Eftersom vi åker imorgon bitti var det en del att göra idag utöver att alla hästarna skulle få motion och mat. Jag hade fortfarande ben och huvud kvar att klippa på herr arbarth, vilket nu äntligen är klart. Stod med det över en timme imorse och säkert 1,5-2 timmar nu ikväll.. Går inte så snabbt när varken häst eller maskin sammarbetar med mig.
 
Egentligen har jag fortfarande min egna packning kvar att göra men efter att ha upptäckt att min tvätt fortfarande inte var torr gav jag upp för dagen. Stiger helt enkelt upp tidigare imorgon, packar och tar en låång dusch. Och då har förhoppningsvis både mitt tålamod och ett bra humör kommit tillbaka.
 
Ne nu tänker jag checka ut för dagen!
 
 
 
 
 
Till top