mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Hejdå Budapest!

Allmänt Permalink0
Idag var sista dagen här i varma Budapest! Kommer sakna att bo granne med ett jätte stort köpcentrum, men min plånbok blir nog glad över att vi åker haha. 
Idag har jag mest bara tagit det lugnt. Hästarna hoppades först nu sen eftermiddag/kväll och efter det kunde jag börja packa allt. Var klar strax innan tio. Slängde mig i sängen för att byta till internetkortet i telefonen men slumrade till några minuter istället. Så tog en dusch och la mig för natten. Skulle egentligen käka också men orkade inte gå ur lastbilen... Så jag tänkte käka en macka men det sket sig när brödet redan blivit dåligt trots att utgångsdatumet är först om ett par dar.. 
Men nu ska jag sova, klockan ringer väl runt halv fyra-fyra tiden. Planen är att lastbilen ska rulla härifrån kl 5.00. Och då räknar vi med att vara framme i Samorin, Slovakien runt 8. 


En översikts bild på hipo arena, samorin. Helt underbart ställe! Deras aquapark ska tydligen vara öppen nu med, hoppas på att kunna spendera några minuter där iallafall! 
Till top