mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Klippa

Allmänt Permalink0
Godkväll alla där ute! Vad hittar ni på? Själv sitter jag i Amandas soffa och har precis käkat tacos. 

Idag har hästarna fått en välförtjänt longeringsdag. Så då har jag passat på att klippa två hästar, skulle blivit tre men den första tog dubbelt så lång tid att klippa som det borde ta... Fick inte använda stora maskinen på damens ben och den lilla tyckte att hon hade för tjock päls. Så jag satt alltså och klippte benen i typ 1,5 timme med en liten maskin som knappt ville klippa... 

Tog även ut all utrustning från tävlingen och hängde upp ute på ena grinden så att vi kunde putsa i solen. Det var faktiskt 20 grader varmt vid fem nu ikväll! 

Nej nu ska jag ta och göra mugcake till mig och mina andra två svennar, hörs.


Till top