mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Lördag

Allmänt Permalink0
Skulle skriva något här. Fastnade lite i TVD bara. Men nu så kanske jag kan få ut något vettigt.


Eller också kan ni strunta i raderna över detta.. Började på ett inlägg för några timmar sedan men så ringde mamma på Skype och sen fixade Marina mina naglar som var klara strax efter elva. La mig i sängen och kollade ett avsnitt av TVD. Trodde faktiskt att jag hade bloggat redan men tydligen inte haha! 

Det blev en lite längre dag idag. Red fram hästar till Ivo och sedan red jag Briliant. Mycket lösgörande med serpentinbågar, förvänd galopp osv. Riktigt roligt idag. 

Strax efter sex ställde vi oss för att skubba väggarna i nere stallet då det kommer typ Anticimex liknande imorgon för alla flygfän. Och fixade med lite annat och sådär. 

Men nu ska jag sova, hade tänkt gjort det för lääääängesen egentligen..! 




Till top