mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Två timmar senare..!

Allmänt Permalink0
Tog tag i min lediga dag för ca två timmar sedan och började städa, blev nyss klar.. Skrubbade typ hela toan för hand. Alla skarvar, toan, handfat och glasväggen, dock blev den inte så bra. Allt är iallafall skinande nu! 
Städat golvet och dammat hela lägenheten, bytt sängkläder, plockat iordning osv. Tur man kan ha hög musik igång så man står ut hehe. Borde egentligen ta en snabb dusch och bege mig in till stan för att fixa mitt simkort men pallar inte i detta vädret och vet inte heller om bilen är tillbaka, eller om jag ens vill köra den i detta. Får väl stoppa i mitt svenska bara för nu så att folk iallafall kan få tag på mig och jag på dem om jag verkligen måste liksom. Och så får jag in nu i veckan helt enkelt. Jag vet dock inte till vilken butik jag ska gå eller någonting och de måste ju snacka engelska annars kommer det ju bli pankaka av allt. Och äta någonting borde jag också göra.. 
Någon som kan komma hit och laga mat till mig hehe? Eller iallafall komma hit med lite bacon så jag kan göra carbonara?? 




Till top