mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Måndag, ny vecka, nya utmaningar

Allmänt Permalink0

Godmorgon och godnatt. Måndagen har kommit och måndagen har gått. En ny vecka är officiellt i rullning.
Tror ni jag var ett dugg trött igårkväll eller? Svar nej. Slutade med att jag låg och kollade runt på youtube på olika träningsvidoes till nästan 02.00.. Men lik förbannat så vakna jag vid halv sju.. Lyckades iallafall somna om och sova till strax innan åtta. Strax efter nio styrde jag sedan mot skolan och var klar där vid 11.20.
Lånade då Tovas och Jockes lägenhet för att byta om och käkade en kvarg samt snackade skit med dom två. Därefter invigde jag mina nya Salomon speedcross 3 med 5km löpning på stigarna i Valje. Det var 5 sjukt tunga km efter allt skräp man ätit senaste 1,5 veckan. Men nu är det back to normal, det vill säga massa träning och bra mat. Ingen glass, så vida det inte är proteinglass då vill säga, inga måltider på Max eller liknande. Utan riktig mat och mycket sallad igen.
Det blev som vanligt en omelett till lunch och sedan vankades det eftermiddagsjobb. Var hemma igen vid 18 och käkade köttfärssås och sallad, med bara lite spaghetti. Gjorde en engelska läxa och skickade in och sen stack jag till gymmet. Det fick bli ett body balance pass, så kul och jobbigt! Sen kunde jag inte låta bli att leka lite i monkybaren trots den sjuka träningsvärken jag har efter gårdagens pass hehe.
Nu är det iallafall dags att sova. Ska spendera hela förmiddagen imorgon åt plugg och sedan jobb på eftermiddag. Gymmet ska också besökas någon gång under dagen och hundarna ska gås med.

Till top