mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Redo för en onsdag

Allmänt Permalink0

Godmorgon. Vaken sedan en timme tillbaka, uppstigen sedan 30minuter tillbaka. Hade gärna gått och lagt mig igen faktiskt. Var ett tag sedan jag sov ordentligt men igår sov jag sjukt bra och vaknade efter åtta. Det känns som att jag hade kunnat sova lika länge idag om det inte vore för skolan.
Så frukosten är uppäten som idag bestod av en blandning av kall gröt och chiapudding med skivat äpple och kanel, mums! Nu ska kläder letas upp och kläs på, ansiktet och håret ska få sig ett upplyft hehe och sen är det till skolan som gäller. Slutar vid halv 3 och då är det raka vägen in till Karlshamn för eftermiddags jobb som börjar vid 15.20. Och kvällen får väl gå åt till den där äckliga matteboken...

Till top