mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

29-02-2016

Allmänt Permalink0
Äntligen är sista dagen i Februari här. Månaden som kändes som att den aldrig skulle ta slut är nästan till ända, woho! 
Dagen ska spenderas på stan. Ska bli upp mot 19 grader och lite halvklart till klart så vårjackan kommer definitivt vara på! Hur skönt som helst. En måndag helt utan krav eller tider att passa. Göra vad man känner för och bara njuta. 

Igår var jag ensam i stallet förutom stallkillen. Så jag red Briliant. Inte jätte länge men med lite mer krav än i lördags. Han var jätte fin och bet inte fast alls! Utöver det longerade jag de flesta andra och några stycken vara bara på skritten två gånger. Några promeneras bara osv. Allt flöt på bra trots att jag var själv. Och de andra kom hem igen vid halv fem tiden och kunde hjälpa till med kvällssysslorna. 
Drog sedan till gymmet och hade världens härligaste pass. Mycket fokus på stabilitet, balans, styrka och uthållighet. Mycket bra och givande pass. Slog även mitt rekord på plankan med en halv minut mer än sist. Så nu är mitt nya rekord 2.33min! Hade även jätte mycket energi och det kändes som att jag hade kunnat fortsätta i flera timmar till. Var som en liten duracellkanin! Var fortfarande helt speedad när jag kom hem så somnade inte förrän strax efter tolv. Tur det är ledig dag idag hehe ;) 

Ne nu ska jag äta upp min lätta lunch och dra in till stan!

Älskar snapchat hahah!
Till top