mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Back at work

Allmänt Permalink0
Vaknade med huvudvärk imorse, tog en alvedon och sov en stund till innan jag steg upp och åt frukost. Var ute i stallet strax innan elva och har efter det hjälpt Linn med sina hästar. Hjälpte även Ivo lite på eftermiddagen. Utöver det har jag fixat med allt annat som måste fixas. Tvätta och linda benen på någon häst, promenera med någon annan osv. 
Kollade när Ivo hoppade Quentin sist på eftermiddagen. Den hästen är jag helt kär i. Han är magisk! Han gör det så himla lekande lätt och tar inte i för fem öre! Ska bli roligt att se hur långt han kan gå. Han är ju sju iår och jag tror han kan briljera på tävlingsbanorna detta året! 
Nu ikväll stack vi in till stan och tog en glassdrink på Escape och sedan gick vi vidare till en jazzbar där någon magiker skulle ha en lite show. Har haft en väldigt rolig kväll. Nu måste jag sova. Ny jobbdag imorgon! 






Till top