mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Godkväll

Allmänt Permalink1
Då var denna lördagen slut och bara en dag av arbetsveckan kvarstår.
 
Började dagen med att göra två hästar till Linn. Därefter red jag Briliant. Han kändes riktigt fin, något stark men fin. Red inte överdrivet länge eftersom han har haft det lite lugnt i veckan, utan stämde mest av vart jag hade honom. Några övergångar och sådär liksom.
Efter lunchen sen kom det kunder som kollade på några hästar och därefter puts och packa till imorgon. 9 hästar åker till den nya anläggningen i Plovdiv och tränar. Jag stannar kvar hemma och tar hand om resten av hästarna.
 
Just nu ligger jag i sängen och njuter av en god smoothie och en halv proteinbar. Körde ett konditionspass på gymmet nu ikväll. Ska alldeles strax sova, måste upp 30 minuter tidigare imorgon!
 
Saknar grekland och värmen
#1 - - Marika Yngvesson - Elitryttaren:

Ååh Grekland <3

Till top