mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

somnar ståendes

Allmänt Permalink0
Idag har jag varit riktigt jäkla trött asså.. Måste vara på grund av att jag är täppt och inte kan andas ordentligt på natten. I varje fall så har vi precis kommit hem från Concheto. Vi var ett stort gäng som vanligt och käkade lite, så är ju iallafall mätt och belåten nu. Ska bara dricka upp mitt te och sen sova.
Dagen har varit väldigt lugn för min del. Organiserade alla sakerna från igår på förmiddagen och gjorde iordning två hästar åt Ivo. Eftermiddagen hade jag och Linn klipphörna i uppestallet, så två hästar blev klippta. När jag hade klippt 1/3 av Quentins kropp la den stora maskinen av, och Linn hade klippt benen på sin.. Som tur väl var hade den andra maskinen precis kommit tillbaka. Annars hade vi stått där med två väldigt vackra hästar hhehe. Vädret har varit på topp även idag och det verkar som att det ska hålla i sig ett tag nu!
 




 
Till top