mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Trött

Allmänt Permalink1
Äntligen är det kväll och dags att inta sängen. Trött är bara förnamnet. Skulle egentligen vara på gymmet nu men min PT var tvungen att avboka och då struntade jag faktiskt i att åka dit ändå. Tror det var ett smart val efter att bara ha fått 3 timmars sömn inatt pga värmen.. Mina ögon går i kors. 
Så istället för att va på gymmet har jag påbörjat packningen. Svårt bara när man fortfarande måste använda en massa. Jaja huvudsaken är ju att allt kommer med i lastbilen iaf, så får jag packa om sen helt enkelt. 

Har spenderat 3 eftermiddagar med att klippa 6 hästar så nu är alla fina inför Österrike och resten av sommaren. Imorgon ska allt packas och sen åker vi på lördag någon gång. 
Börjar hända lite nu trots att jag fuskat massa med maten.. Ska bli spännande att se hur mycket som kan hända när jag utesluter sockret igen!
#1 - - Johanna:

Grym tjej. Du måste komma och hälsa på när du är hemma igen, eller så drar vi och hälsar på Julia i Kungsbacka!! :D <3

Svar: Du är grym! Ja självklart! Tycker bägge delar låter bra! 😄❤️
mlonnquist.blogg.se

Till top