mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Här var det dött men jag lever!

Allmänt Permalink0
Torsdag, första dagen av andra och sista tävlingsveckan här är avklarad. 4 av 7 hästar har hoppat. Solen skiner och näsan har fått en rödare färg haha. Kör på shorts nu så att benen kanske kan bli lite brunare. Armarna är ju fina nu men resten av kroppen är hyfsat vit😂 

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om. Vi var och simmade igårkväll vilket var väldigt skönt och välbehövt. Har inte riktigt lyckats träna så mycket som jag hade tänkt. Men så blir det ibland, bara att acceptera liksom. Saknar gymmet galet mycket. Första jag ska göra är att besöka det efter jag fått lite sömn när jag är tillbaka, vilket antagligen blir på måndag! 

Men nu står mat på schemat 👏🏻
Till top