mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

En sån där riktigt bra dag

Allmänt Permalink0

Denna torsdagen har varit helt jäkla underbar! Började med att kolla en bra film och käka frulle, dock buffrade den en del så tog längre tid än det skulle. Därefter gjorde jag proteinplättar och åt det ihop med lite proteinglass.
Styrde sedan vidare till Karlshamn för att gå till naprapaten. Gick väldigt bra. Han tryckte och knäckte lite överallt. Men kände stor skillnad innan och efter. Så ska dit igen nästa vecka och jobba vidare med foten. Idag fokuserade vi mer på höften. Vi konstanterade även att smärtan i knäna har uppstått då jag har belastat de mer för att inte belasta höft och fot. Precis som jag misstänkte.
Mötte sedan upp Adelina och tog en fika och kikade lite i butikerna. Köpte med mig en sallad från salladsbaren och käkade.
Crossfit träning stod sedan på schemat. Sjukt rolig träning idag! Satt sedan kvar och snackade i 40 min istället för att köra hem 😅 jag är så jäkla grym på att snacka asså 😅
Så nu har jag precis käkat lite kvarg med banan och granatäpple, två skivor av glutenfritt fiberbröd med salami och skinka. Redo för en dusch och sen krypa ner i sängen👍🏻

Till top