mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Godmorgon!

Allmänt Permalink0

Sitter i skrivande stund i bilen. Klockan ringde 4.30 och konstigt nog kände jag mig inte ett dugg trött utan studsade nästan upp ur sängen. 1 timme senare satte vi oss i bilen och började färden mot Ullared. Är just nu strax nedanför Halmstad så är inte överdrivet långt kvar, runt 1 timme kanske.

Tränade igår kväll med x-fitness. Lika roligt och svettigt som vanligt! Kunde ju inte vara med på hela förra veckan pga knäna så det var skönt att va med igen! Vi körde repklättring, pushups, Toes to rings, burpees, dubbelunders och utfallshopp. De tre sistnämnda körde jag lite enklare varianter av för att spara på knäna. De kändes lite ömma enbart under utfallsstegen så gjorde inte så djupa, samt burpeesen hoppade jag inte på utan tog steg bara. Och enkelhopp med hopprepet för att inte behöva hoppa så högt.
Var lite öm efter träningen men idag känns som ändå ok. Skönt! Återstår väl dock att se om dom lever efter en hel dag i Ullared 😅

Till top