mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Måste det stå något här?

Allmänt Permalink0

Tänker snart säga godnatt till denna gråa och trista tisdag. Blev ingen träning alls idag. Inte ens en promenad. Usch asså, det är illa..
Kom hem från jobbet vid sex. Fixade då med tvätten, tog ner det som hängde på tork och hängde upp nytt. Sen lagades det mat. Fuskade idag och åt kebabsallad. Sån där fryskebab som man steker lite. Gjorde engelska saken tills imorgon. Som kommer bli jätte dålig då det är ett grupparbete men vi har inte haft tid att göra det ihop då ingen har varit där.. Så ja det får ju bli som det blir.

Imorgon blir en hyfsat stressig dag. Lämnar huset innan åtta och kommer nog inte hem igen förrän 12h senare. Kommer behöva ha med mig mat till hela dagen redan från morgonen. Alltså mellanmål, lunch, mellanmål och kvällsmat. Först är det skola 8-14.30 som alltid på onsdagar. Sen blev jag tvungen att hoppa in och jobba eftermiddagen. Så 40 min efter skolan slutat måste jag va i stan ombytt och ha ätit och redo för att jobba. Och det tar ca 30min att köra mellan skolan o jobbet... Jobbar sen till kvart i sex då jag har stängning. Men har egentligen träning som börjar redan kl 17. Så kommer ju missa ungefär första timmen av den.. Och då ska jag byta om, äta och ta mig till Svängsta också. Dock ska någon annan låsa så att jag kan dra så fort jag har kört klart. Annars hade det ju aldrig gått. Och missa träningen är inget jag tänker göra i första hand eftersom den är så viktig för mig.

Nya kläderna från skins satt som en smäck 👌🏻 nästan så man vill att det ska bli ännu kallare så man kan prova byxorna ordentligt 😂

Till top