mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Och så var det måndag igen

Allmänt Permalink1

Någon mer än jag som bara känner blä över det här höstrusket?
Uppstigen och frukosten är uppäten, lika gott som alltid. Ska sitta här vid köksbordet ett tag till innan jag gör mig iordning för skolan. Kommer hem igen vid tolv så då blir det väl lite lunch och sedan in till stan för ett gympass innan jobb i eftermiddag. Kvällen spenderas väl antagligen åt plugg eller ett bodybalance pass på gymmet. Får se vad jag känner för helt enkelt.
Denna månaden kommer bli dryg då jag har skola och jobb hela tiden. Slutar vid 18 varje dag och sen blir det mörkt så man kommer ju inte direkt kunna göra så mycket efter jobbet..

Gårdagens middag bestående av vitkål, morot, blomkål, broccoli, babyspenat, fläskytterfilé och pepparsås!

#1 - - Annsofie:

gud vad gott

Till top