mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

27.09.16

Allmänt Permalink0

Landat hemma i soffan och ätit lite mat. Var ju som sagt hemma hos Adelina innan idag och hjälpte henne passa hennes systerson. Så vi gick nästan 1 timme ute i det sköna vädret. Stack sedan till gymmet strax innan ett och var där runt 1 timme. Körde ett pass med mycket olika sorters Push ups, det är min favorit övning och man kan göra på så många olika sätt! Så blev många olika set. Även dips, både på bänk och på bars. Lite chins, pullups och ABS, avslutade med att stå på händer och huvud.
När jag sedan var på väg ut från gymmet, stod och tog på mig skorna så snackade jag lite med en som jobbar där. Han sa att jag såg riktigt stark ut! Så himla kul när någon man inte ens känner säger något sånt och särskilt på en dag man känner sig lite klen. Det gjorde verkligen hela min dag! Men blir lite mer motiverad liksom.
Jobbade 15.20-17,45 och styrde därefter ut till klubben. Gick mina 6km med Lowa innan jag körde hem.

Till top