mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Fredags(mys)fys

Allmänt Permalink0

Jobbat hela dagen och landat hemma i soffan med mat i magen. Mamma hade gjort stek, potatis och brunsås, så gott med lite vanlig mat! Dagen har varit hyfsat lugn. Förmiddagspasset gick fort, så även eftermiddagspasset. Hann vara inne på kontoret och fixa med saker också och hann ha min 3 timmars paus mellan passen! Så jag passade på att köra ut till nytorpet för att springa i höstsolen. Som försvann lagom tills att jag bytt om. Så blev 8km i skogen i regnet. Skönt! Sprang lite halvt vilse men lyckades hitta rätt ändå. Tur var väl det med tanke på att jag lämnade telefonen i bilen pga regnet! Annars hade jag väl kommit försent till nästa pass och sprungit runt där halva kvällen!
Nu ska jag ta tag i plugget som jag antagligen lär sitta med hela kvällen. Har en uppgift som ska in innan midnatt..

Hösten är så mysig med all löv i olika färger som prasslar under skorna när man springer!

Till top