mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Godmorgon tråkigaste dagen i veckan

Allmänt Permalink0

Onsdagar är på riktigt hemska. Alltså verkligen hemska.
Har precis ätit upp min frukost och försöker vakna till, går sådär.. Ska snart rota fram något att ha på mig och sen styra mot skolan där hela dagen spenderas. Eller fram tills halv tre iallafall men det är ju lite samma sak. Väl hemma sen måste jag fortsätta med plugget då jag har en inlämning både i samhäll och engelska denna veckan. Får se hur det blir med träning idag, kanske bara blir en promenad med hundarna. Laga mat måste jag också göra, men vad vet jag inte riktigt. Måste använda upp kokosmjölken jag har. Var lite sugen på att göra något i ugnen med lax men vet inte vad jag ska smaksätta med isåfall eftersom jag redan ätit med chilismak denna veckan. Får klura vidare på det helt enkelt!

Dra på trissor! En häst bild, vad hände där liksom? Har inga andra bilder att bjuda på som ni inte redan sett så tar en gammal från arkivet.

Till top