mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Måndag igen

Allmänt Permalink0

Vad som skulle vara en ledig måndag blev inte det. Hade först ett grammatik prov i svenska, men var klar efter 30 min och då fick man köra hem! Svängde inom affären och köpte saker för att göra en wok som jag då sedan tillagade till lunch.
Har precis slängt på mig arbetskläderna och ska styra mot jobbet. Börjar 1 timme tidigare än normalt också så har inte hunnit träna innan. Efter jobbet ska jag hem direkt för att göra ett matte prov och när det är klart styr jag tillbaka in till stan för att träna. Enda jobbiga är att det kommer vara fullt på gymmet vid den tiden.. Därför jag hade velat träna innan jobbet när alla andra jobbar liksom. Men får väl gå ändå!

Till top