mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Over and out

Allmänt Permalink0

Klockan är inge ens tio men jag tänker säga godnatt. När jag kom hem från jobbet vid sex tiden så totalt dog jag. Den lilla energi jag hade försvann och jag somnade nästan i soffan. Efter lite mat och några glas vatten blev jag lite piggare men är ändå sjukt trött. Sovit lite dåligt senaste nätterna så hoppas på en godnatts sömn inatt! Jobbar full dag imorgon också och måste träna. Funderar på att slänga in ett cardiopass under min 3timmars paus. Vill helst ut i skogen och springa, men får se hur jag gör. Blir antagligen löpbandet vilket är sjukt tråkigt.. Och min fredagskväll kommer nog spenderas åt plugg.. Roligare än så blir det inte!

TB till för några veckor sedan när jag sprang min första och hittills enda mil. I skogarna i valje, dock är det hyfsat plant där fast med små stigar och mycket sten och rötter, några backar i slutet. Hade velat springa milen i nytorpet denna veckan för att känna på den i en mer backig skog. Vet ju inte alls hur pass mycket upp och ner det kommer gå i skogen sen i Olofström där jsg ska vara med på ett lopp och springa milen.

Till top