mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Gårdag och dagen

Allmänt Permalink0

Hade sån himla trevlig kväll igår med härligaste umgänget. Det blev inte överdrivet sent, var nog hemma runt tolv eller något sådant. 

Åt en pizza och drack bara citronvatten eftersom jag körde. 


Idag ringde klockan vid 7 och jag steg upp runt 20 över. Fick lite frukost i magen och sen var det träning som gällde vid 9-10.30 fast jag stack en liten stund tidigare för att hinna hem o duscha o käka i tid. Syrran kom o plockade upp mig och så åkte vi ut till Kristianstad. Skulle hitta ett par överdragsbyxor men hittade inga jag fastnade för. Fick iallafall med mig sånna där smell well till skor, så jag kan ha dom i Jobbskorna när dom inte används. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt. Är hemma själv nu så tänkte faktiskt spela lite Wii, 100 år sedan jag gjorde det sist 😳

Till top