mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Hej Lördag!

Allmänt Permalink0

Om det var tungt att stiga upp imorse? Svar ja! Hemma strax efter två inatt och somnade först efter tre. Vaknade sedan vid halv åtta men lyckades somna om och sova till 9. Mitt mål var att sova till 10 men jag är chockad att jag ens sov till 9 haha! Steg upp och städade, käkade frulle och stekte pannkakor till lunchen. Bäddade rent i sänge och så var mamma och pappa och satte upp grindarna mellan kök och vardagsrummet och ut på balkongen. Så nu kan Mickey börja bo hos mig ❤️. 

Jag sitter på jobbet just nu och har precis ätit mina pannkakor. Jobbar 12-18 idag och sedan får jag ta helg. Ska bli skönt med en ledig dag imorgon efter 6dagars jobb denna veckan. Dock har jag mängder med saker att göra ändå så kan inte ligga och lata mig på soffan även om det är riktigt lockande att göra det! 
Ikväll är det en så länge oklart vad som sker. Restaurang snackades det om men får se hur det blir. Annars drar jag nog en sväng till gymmet och sedan blir det ett långt skumbad följt av film. 
Är galet öm i kroppen efter igår och sjukt trött så skulle väl iofs inte klaga om det blev en kväll på soffan heller 😂 


Bästa Lowa ❤️

Till top