mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Redan onsdag?

Allmänt Permalink0

Vart tog dagarna mellan lördag och onsdag vägen? De flög förbi bokstavligt talat. Lördagskvällen spenderades med en kompis på brasseriet och åt god mat. Sedan gick vi vidare till &Vin och snackade med folk. 

Söndagen åkte vi till Ikea och handlade lite ihop med resten av Sverige kändes det som.. och på kvällen blev det bio med en annan kompis. Kollade på transformers, riktigt bra var den!
Jobbar FM denna veckan vilket innebär att jag börjar 6 och slutar 14. Stiger upp lite innan 5 och kör 5-10 över typ. 
Tränade lite agility i måndagskväll och sen åt jag mat hemma hos mamma och pappa. Igår var jag i Kristianstad och handlade en mikro, nätverkskabel och en tvättmaskin med inbyggd torktumlare. Och idag har jag handlat mat och väntar nu på att mamma ska komma hit och så ska vi gå med hundarna. Sen ska Mickey stanna här 😊 
Ska jobba över även denna helgen , trots att jag inte tänkt det. Men efter gårdagens inköp så kan det behövas lite extra pengar i plånboken 😅 sen är det bara en vecka kvar innan semester, och kommer väl jobba över även nästa helg! Mycket övertid just nu och det behövs verkligen när man har 4veckor obetald semester! 

Till top