mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Tider går för fort

Allmänt Permalink0

Där var östersjö festivalen över och det är måndag igen. 1a veckan på semestern har passerat. Vet inte om det gick snabbt eller sakta för jag trodde det var söndag 3 dagar i rad innan det verkligen var söndag🤔 


Iallafall så hade jag en jätte mysig vecka. Linn kom på onsdagen vid lunch tid. Då drog vi och plockade Tova och sen körde till Kristianstad, fick med mig byxorna jag hade kollat in iallafall. 
På kvällen drack vi lite vin och kollade på Magnus Uggla på torget. Jätte mysigt!
Torsdagen steg vi upp i tid och spenderade iprincip hela dagen på havet. Vi paddlade kajak med ett par kompisar till mig. 16km fick vi ihop på mestadels alldeles för vågigt hav. Det var stilla En liten bit när vi var i Mörrumsån och paddlade. Men skulle gissa på att 13km av 16 var i vågorna. Trötta kan man ju säga att vi var efter det. Hade två pauser. En för att sola en stund på bryggan när vi ändå skulle ändra färdriktning. Och sen steg vi i land på några klippor för att grilla lite till lunch innan vi paddlade upp i ån och sen tillbaka. Låg ett tag till på bryggan innan vi begav oss hemåt. 
Kvällen spenderades med samma folk som dagen. Lite mer vin än dagen innan. Och sen stötte vi på annat folk på hemvägen och istället för att gå hem vid 12 gick vi hem vi 03 😅 

Kvällen på fredagen förfestade vi med Tovad kusin. Linn åkte hem på dagen. Sen var vi en sväng i hamntältet innan vi gick hemåt igen. 

Lördagen var det fullt ös på. Vi tog oss aldrig till den förfesten vi skulle på då vi stötte på andra på vägen. Slutade kvällen på &vin. 

Igår till idag har jag bott hemma hos mamma och pappa för att passa hundarna då de är iväg. Syrran kom nu och löste av mig. Var en sväng på gymmet idag också, hur skönt som helst. 
Nu har jag precis ätit och senare blir det ev bio. Annars blir det bara en film i soffan. 

Blivit några olika outfits denna helgen. Blev dock aldrig någon klänning 🤔 


Till top