mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Nytt i ridgarderoben

Allmänt Permalink0
Idag när Amanda kom till stallet hade hon med sig lite nya saker till mig. Klickade för lite sen hem en ny regnjacka från Mountainhorse och ett par nya ridbyxor från spooks. Detta hann komma medans Amanda var i Sverige så mamma kunde skicka med det med henne! Har provat nu ikväll och jag äääälskar det. Så skönt att det passade också, hade blivit lite jobbigt annars.. Byxorna visste jag ju att de skulle passa eftersom jag redan har två av samma sort i andra färger men jackan däremot var en chansning. 

Idag har jag groomat åt Ivo och ridit två hästar. Hur mycket jag än älskar att rida dag in och dag ut så var det så himla roligt att grooma lite! Kul med omväxling liksom. Jobbar imorgon också och är ledig på tisdag istället. Visste knappt ens att det var söndag idag hehe... 





Till top