mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Lugn dag

Allmänt Permalink0
Idag har varit en väldigt lugn dag och fint väder har vi också haft. Jag kände mig inte farligt trött imorse men ju längre in på dagen vi kom desto tröttare blev både huvud och kropp, därav är jag väldigt glad över att dagen blev så lugn som den blev.

Ivo longerade hästarna vi hade med oss på tävling, så under den tiden kunde jag göra massa annat som att plocka ur tävlingsskåpen, putsa, släppa hästar i hagarna samt börja kolla lite vad vi ska plocka med oss till Österrike. Som tex vilka täcken som ska med och därför behöver tvättas osv.
Efter lunchen löshoppade vi ett gäng och sedan var det dags att kvällsfodra. Så nu ligger jag nerkrupen under täcket med mjukiskläderna på, några doftljus är tända och maten är intagen. Här tänker jag ligga fram tills att jag ska checka hästarna. Jag kände inte för att lägga dubbla täcken på de redan när vi fodrade då det var ganska varmt så därför sa jag att jag kollar de innan jag ska sova. Har även en maskin med tvätt igång som jag måste hänga upp också..
 
 






Idag har hästarna varit förklädda till Aliens höhö!  
Till top