mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Bye bye Bulgaria!

Allmänt Permalink0
Sitter just nu i lastbilen påväg till Österrike. Eller sitter gör jag ju inte, lagt mig i sängen för att sova. Ögonen går i kors efter att knappt ha sovit på 1,5 vecka! 
Har packat ihop alla mina saker och sagt hejdå till Bulgarien för denna gång. Den 13/7 flyger jag från Budapest hem till Svergie igen. Då är det dags att se vad ett liv där hemma har att erbjuda. Men först två underbara veckor på den bästa anläggningen, Lake Arena i Wiener Neustadt. Och det bästa av allt är att Linn kommer dit Tors- söndag, woho vad kul vi ska ha! 👏🏻👏🏻👏🏻 
Kommer dock sakna denna underbara unge, hans mamma, pappa och lillasyster jätte mycket. Tur jag vet att jag kommer träffa dom många gånger igen! 
Till top