mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

I survived!

Allmänt Permalink0

Woho överlevde introduktionsdagen som var från 7-16! Höll på att somna två gånger den första timmen men sen hade vi lite paus o jag köpte en celsius. Var pigg hela dagen efter det 😅
Kom hem strax efter fyra. Fixade lite med bilen, fyllde på spolarvätska och sånt där.
Sen lagade jag och mamma mat. Gjorde två kycklinggratänger med olika smak. Den ena med en curryaktig smak med någon grönsak i botten som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. Så först den grönsaken, sen kyckling, strimlad skinka, såsen och riven ost på toppen.
Den andra fick en chili-pizza smak med broccoli i botten. Åt detta ihop med quinoa och babyspenat. Gjorde två matlådor också, en av varje smak. Plus att det blev massa över hehe!

Har varit en sväng på gymmet nu ikväll. Var med på bodybalance passet där och sen körde jag lite rehab övningar efter. Svängde inom Coop på vägen hem för att köpa kvarg men den var sjukt dyr där så sket i det. Får handla en annan dag helt enkelt.

Till top