mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

19.10.2016

Allmänt Permalink0

Över halva oktober har redan hunnit springa iväg. Snart är det väl jul och nyår också!
Sitter just nu på soffan hemma hos kusinen och hennes sambo, de är dock inte hemma så har lägenheten för mig själv. Har haft en lektion i skolan och nästa är inställd, så börjar först kl 13.00 igen. Ska därför passa på att göra lite uppgifter. Är nästan ikapp nu och det är väldigt skönt!
Direkt efter skolan är det in till stan för jobb. Får väl gå 20 minuter tidigt från lektionen för att hinna äta och byta om också. Och direkt efter jobbet är det bara att styra vidare till Svängsta för träning. Precis som förra veckan missar jag första timmen, vilket är lite synd..

Nej nu är mellanmålet uppätet och det är dags att plugga!

Skulle ljuga om jag sa att jag inte gick runt bland kakorna i affären.. MEN jag lyckades att inte köpa med mig något onyttigt. Kommer bli några tuffa veckor nu men vet ju att det blir lätt sen. Gäller bara att vara lite tuff nu och ta sig igenom denna jobbiga perioden!

Till top