mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

31-10-2016

Allmänt Permalink0

Jaha och där var måndagen nästan slut. Kollade på en sjukt bra men sorglig film imorse, så satt o lipade i 1,5 timme ungefär haha. Därefter steg jag upp och bakade dadelbollar, dock tog min kokosolja slut så fick ta lite smör också. Blev väl ok resultat ändå men inte alls som de ska va.
Sen lagade jag lunch. Stekte kyckling med lite salt och peppar. Sedan i en annan stekpanna så stekte jag blomkål och paprika ihop med curry, chili och paprika kryddor. Sen när det nästan var klart hällde jag i en burk créme fraishe. Så blev en röra, en kyckling bit och lite sallad. Plus en matlåda till imorgon.
Jobbat eftermiddagen. Sjukt jobbigt när det blev mörkt kl 16,45 och man fortfarande är ute och kör då. Svängde inom affären innan jag körde hem.
Har varit ute och gått med mamma och hundarna i mörket. Jag är sjukt mörkrädd + att jag tyckte jag såg något i skogen + att jag läste om varg 10 min bort härifrån. Så jag var ju lagom rädd hehe! Men överlevde iallafall. Så nu sitter jag i soffan och har precis ätit kvällsmat bestående av kvarg med granatäpple, banan och pauluns granola + knäckebröd med salami.
Ingen träning idag förutom 4 km pw med mor min. Imorgon tänkte jag dock träna en sväng!

Till top