mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Dagen mitt i veckan

Allmänt Permalink0

Redan onsdag kväll. Mer en halva jobbveckan avklarad då alltså. Haft 1,5 lektion idag, så skönt. Svängde inom dollarstore påvägen från skolan för att se vad de hade. Såg en del fint. Fick med mig två yorghut burkar iaf. Därefter styrde jag direkt in till Karlshamn då jag vunnit en behandling för ögonfransarna där.
När den var klar mötte jag upp en kompis och så lunchade vi. Åt en Ceasar sallad och snackade massa skit. Kikade runt en sväng på stan, hittade en vinterjacka jag vill köpa men har lite ont om pengar just nu hehe.. Sen styrde vi till Svängsta för träning med hopp och lek gänget. Lika mycket skratt som vanligt. Kunde ju dock inte göra så mycket som jag velat då knäna fortfarande känns av. Men fått en tid nästa vecka hos naprapaten så får se vad han har att säga om min kropp hehe 😅 se om jag blir utdömd 😂
Varit ledig från jobb idag helt enkelt vilket var väldigt skönt och välbehövt! Imorgon är det jobb hela dagen och ev träning på kvällen.

Denna måltiden satt fint nu 👌🏻

Till top