mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Snark

Allmänt Permalink0

Alltså, varför kan jag aldrig sova?!? Skulle göra typ vad som helst för att få sova 8 timmar, få sova tills man känner sig lite utvilad liksom. Men ne istället ska jag prompt vakna efter 5-6 timmar och inte kunna somna om..
Som tillexempel i fredags var jag uppe till strax efter tolv bara för att jag tänkte att då kanske jag kan sova till åtta iaf, men nej lik förbannat vakna jag vid 6 som jag gjort hela veckan pga jobb o skola. Och igår kom jag i säng mellan 1-2 och vakna nu... Att somna om är något jag inte kan så jag får väl acceptera dom där 6 timmarnas sömn varje natt då..

Igår hade jag en ganska lugn dag. Var i Sölvesborg och handlade tidigt på morgonen. Stekte proteinplättar till lunch som blev hur goda som helst och serverades ihop med banan och proteinfluff. Därefter tog jag Lowa och gick 5km rakt ut i skogen där det knappt ens fanns en stig utan vi gick över stock och sten. Så sjukt mysigt.
Tränade två timmar med hopp och lek gänget, lika roligt som förra gången. Har påbörjat projektet göra en framåt volt och landa ståendes!
Kvällen skulle spenderas med klackar, klänning och vin inne i Karlshamn men det byttes ut mot jeans och converse och skräckfilm på bio i Bromölla. Började med att äta pizza hos kusinen och hennes sambo och kollade på the djungle book som var riktigt bra men gärna fått vara lite längre. Sen vid 23 kollade vi på the Blair witch som inte alls var bra. Så det är ingen film jag skulle rekommendera någon att slösa pengar på faktiskt!
Det var väldigt mysigt med en sån lugn kväll med bra sällskap även om jag verkligen hade sett fram emot att få klänning och klackar för en gång skull eftersom jag nästan bara har antingen jobbkläder eller träningskläder på mig. Men antar att det får bli en annan gång helt enkelt.

Till top