mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Uppe innan tuppen

Allmänt Permalink0

Idag ringde klockan så tidigt som 05.50. Varför vet jag egentligen inte. Tror jag stiger upp onödigt tidigt. Men det är ganska skönt att gå och dra benen runt sig på morgonen.
Har iallafall hunnit göra en biff av nötfärs och stekt den. Samt käkat frulle i form av gröt som vanligt. Tror det är dags att börja variera frukosten lite hehe! Nu ska jag göra klart mina matlådor och sedan ska träningsväskan packas och jobbkläderna ska på. Har inte bestämt mig för om jag ska till gymmet på lunchen eller om jag ska ta med skol saker och plugga. Får se helt enkelt.
Efter jobbet blir jag kvar inne i stan för kl 19 är det crossfit som gäller igen! Så blir ev ett cardiopass på lunchen. Men får se som sagt.

Träningen igår var i varje fall svinrolig som vanligt. Och jobbig! Puh vad min mage dog 😅
Hämtade även mitt paket från skins ❤️ men måste byta storlek i två plagg. Så ska försöka krångla med det också!

Till top