mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Friyay

Allmänt Permalink0

Fredagen är äntligen här! Hade ingen skola imorse, så skönt! Men sov ju ändå inte längre än till 7.. Åt nya favvo frullen och kollade lite på tv. Därefter någon timmes plugg. Känns som att grammatiken börjar sätta sig i huvudet nu hehe. Prov på måndag..
Tog en plugg paus och sprang 3,5km med extremt sega ben. Det var tungt kan jag säga. Hämtade sedan hundarna och gick samma runda med dem. Så sammanlagt blev det 7km.
Har pluggat lite till och nu har jag en liten paus igen. Lagat lunch, ätit den och kollar ett avsnitt serie. Sedan blir det duschen och i eftermiddag blir det jobb.
Kvällen kommer spenderas inne i stan med restaurang mys.

Alltså min lax blev helt j*vla perfekt idag. Stekte den med ett lock över stekpannan på medelvärme. Den fick perfekt krispig yta av olivoljan och höll sig sjukt saftig och god inuti. Kan ha varit den godaste laxen jag någonsin ätit!

Till top