mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Tiden flyger iväg

Allmänt Permalink0

Förstår inte riktigt vart dagarna försvinner just nu?? Och ändå gör jag inte särskilt mycket.. jobbar, äter, sover o går lite med hundarna typ. Knappt tränat alls sedan i december pga förkylningar och feber perioder. Och ärligt talat så känns det ändå helt ok. I höstat fick jag panik om jag inte hann träna en dag och nu mår jag ändå bra trots att jag knappt tränar alls. Skönt att jag ändå hittat någon sorts balans i livet där jag låter mig själv bara göra det jag känner för och inte mår dåligt om jag unnar mig godis eller kakor. Tanken nu till våren är att få till iallafall 1-2 löppass i veckan + 1-2 styrkepass. Utöver detta är det stort fokus på hundarna och allt vad det innebär med agility, promenader och annat. Ska även börja rida lite igen. Kanske 1-2 gånger i veckan/varannan vecka. När jag hinner och känner för det helt enkelt. 

Så för en gångs skull ska jag inte låta träningen ta överhand om mitt liv igen. Jag ska leva och njuta av livet. Inte stressa över att jag inte hinner med ett pass på gymmet någon dag. 
Äntligen efter 1 år med stress och obalans känns det som att jag närmar mig en hållbar vardag igen. 



Till top