mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Vad händer?

Allmänt Permalink0

Hejsan! Allt bra? För mig rullar livet på i ordentlig fart. Jobbet är igång igen efter julledigt och fulla veckor är det som gäller igen. Denna veckan har dock stått ut lite. Igår hade vi nåt event på morgonen mellan 6-7 och sen hade vi utbildning mellan 12-15. Idag har jag varit utlånad till den andra laserparken och dagen har bara sprungit iväg. Haft sjukt roligt där. Vi äter alltid lunch med dom så man har ju lärt känna dom där. Sjukt roliga! Imorgon blir inte heller en vanlig arbetsdag. Vi jobbar som vanligt mellan 6-10. Sen vid halv 11 ska vi ha gemensamma aktiviteter och genomgångar med de andra skiftet från vår laserpark fram tills kl 15. På kvällen ska jag sedan ut och äta med några av tjejerna på jobbet, både från min laserpark och från den andra. Det ska bli riktigt roligt! 

Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Tanken är väl att träna ikväll då det inte kommer hinnas med imorgon. Så ska fixa ihop kvällsmaten snart. 
 


Till top