mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Onsdag vecka 29

Allmänt Permalink0

Äntligen onsdag! Idag är ingen vanlig onsdag. Denna onsdagen är lite bättre än alla andra av två anledningar. 1. Östersjö festivalen börjar idag. 2. Linn kommer hit!!!! 

Hur bra? 
Som jag längtat efter denna veckan. Det suger verkligen att ens allra bästa vän bor 3h bort och båda är sjukt upptagna och att ens hinna prata i telefon är svårt. Tänk då hur svårt det är att få till en träff. Men äntligen är dagen här 👏🏻 

Jag tänkte väl snart stiga upp. Inte det minsta pigg faktiskt. Fått alldeles för lite sömn som vanligt. Envisas med att vara uppe länge på kvällarna, inatt blev det till 2. Bara för att jag vill sova lite längre på morgonen när man vet att man ska vara uppe länge sen på kvällen. Men i vanlig ordning så vaknar jag vid 7.. och att somna om är näst in till omöjligt. Så kommer väl gå runt i sömnen ikväll på konserten.! 

Igår var vi en sväng på kiviks marknad. Kommer ihåg att jag älskade det stället när jag var liten. Men nu kände jag mest bara, jaha det här var ju inget speciellt. Likadant som allt annat typ, bara mycket mer folk. Så inget jag kommer besöka inom närmsta framtiden faktiskt. 

Men nu ska jag ta tag i denna dagen iallafall. 

Var två timmar på gymmet igår. Började med bara uppvärmning och lite greppstyrka, push ups, dips, klättra i rep osv. Lite allt möjligt för överkropp. Avslutade med The Seven. Vilket innebär att man väljer 7 övningar, man gör 7 reps av varje övning och man gör 7 varv. Så blir 349 reps när man är klar. Smart som jag är la jag alla 3 magövningarna i rad. Vad tänkte jag med där liksom? 😂 


Till top