mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

I'm alive

Allmänt Permalink0

Nej men hallå! Undra om det är någon som hänger kvar här när jag aldrig ens uppdaterar? Inte hört av mig sedan februari ju 😳 livet springer iväg för stunden och det finns knappt tid till att varken äta eller sova. Men sitter på jobbet och jobbar övertid så kan ju likaväl kika in här tänkte jag. 


Det har hänt mycket sedan sist och vet inte vart jag ska börja. Men jag har flyttat in till min alldeles egna lägenhet i Karlshamn. Äntligen! Även Mickey kommer flytta in till mig och jag hoppas verkligen Att det kommer funka bra. Träningen är det sisådär med just nu. Hinns inte riktigt med. Men ska bli ändring på det nu. Gick iaf till naprapaten idag i förebyggande syfte inför att jag kommer igång med träning igen. Varit sjukt sne ett tag så vill få ordning på det så jag inte felbelastar för mycket. Han hittade lite överallt i rygg, nacke o axlar. Och ska tillbaka i nästa vecka. Fick lite övningar att göra och kan även träna på som vanligt. Ska nog byta gym också, eller va på två olika. Har inte bestämt mig ännu. 
Hundarna har lite tävlingsvila då nästa tävling inte är förrän i slutet på juli. Så blir bara att träna träna träna nu! Mickey ska få börja lära sig grunderna och sånt där har jag tänkt. 
Skolan är klar för nu och jobbet rullar på. Händer lite spännande saker efter semestern och förhoppningsvis mer efter det! 
Nu ska jag tillbaka ut från min rast. 3h kvar innan jag får gå hem. Men tar inte helg ännu. 6h övertid väntar imorgon också!

Till top