mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Lite allt möjligt

Allmänt Permalink0
Hejsan. Sitter inne och har precis käkat lite lunch. Ska snart ut och fortsätta dagens jobb. 1 ev 2 hästar kvar att rida samt några att longera. 
Förmiddagen har gått åt till att byta i skritten och hagarna samt ridit två. Mockade hela stallet själv idag så det tog ett tag innan jag kunde komma igång med ridningen. 

Igår efter lunch blev jag också själv så istället för att rida fick jag longera alla samt ha några i hage. Leka hovslagare fick jag också göra och så hade jag en häst som inte mådde så bra. Men strax efter sju åkte jag iallafall hem till Amanda som bjöd på kycklinglår och potatisgratäng, mums. Mös lite med Alex och begav mig hem igen. Kollade till hästen ett par gånger och låg på soffan och kollade serier. 

Med ett skydd bak och fram och en lös sko...



Fina Emili efter ett bra pass! 
Till top