mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Hej år 2017

Allmänt Permalink1

Hejhej! Vad hittar ni på? Jag har nästan precis kommit hem från Halmstad. Följde med mamma och pappa för att kolla på deras valp som de har bokat. Och så råkade jag boka en till mig själv också🙈 

Ikväll ska jag på "afterwork" med träningsgänget. 
Året har än så länge bjudit på bra träning, lugna vilodagar och jobb. Fortsätter i det spåret också. Trappar upp träningen nu så man är helt redo för tävlingarna sen. 
Resten av helgen tror jag nog blir lugn. Ska träna imorgonbitti sen vet jag inte mycket mer. Söndag drar agilityträningen igång igen i ridhuset. Bara Lowa som ska träna dock då Lovis fick några knutor borttagna i veckan och har stygn i en vecka till typ. 


min pluttis ❤️



Min o päronens!



#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Så söt valp

Till top