mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Goddag!

Allmänt Permalink0

Vad gör ni? Jag ligger på soffan o ska snart fixa lite lunch innan det är dags för eftermiddagsjobb.

Igår startade jag dagen med 4km pw med hundarna. Lämnade av dom hemma och sprang 2 km. Första löprundan på 1 månad. Så skönt att vara igång med löpningen igen. Sakta men säkert går det i rätt riktning nu! Jobbade sedan 14-23 så kom i säng vid 24.
Vaknade strax innan 8 idag och tänkte att jag skulle äta frukost o ta det lite lugnt innan ett pass på gymmet. Men sen kom jag på att jag var tvungen att köra till skolan för att fixa med saker. Som ändå inte blev uträttade då jag inte hittade lärarna. Får helt enkelt mejla dom... handlade lite på vägen hem så jag har något att ha med mig ikväll. Sjukt trött så blev inget gym faktiskt. Hade blivit stressigt också så kände att det var inte värt det. Även om jag inte tycker om vilodagar heller så får man väl acceptera att ibland blir det så.

Till top