mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Godnatt söndag

Allmänt Permalink0

Och där var även denna helgen över och jag laddar för en ny jobbvecka. Imorgon är det introduktion 7-16 och resten av veckan är det eftermiddags skift som gäller! Så ingen crossfit träning för min del förrän på lördag. Blir gymmet och någon lugn löprunda istället!

Idag var det sista agilitytävlingen för iår. Två 4e placeringar och en 5e tror jag. Dock var det bara topp 3 som fick SM pinne.. surt. Ännu surare är det att vi låg i topp 3 i två klasser fram tills sista start och blev då nerpetade till 4e.. i båda..!

Kvällen har jag bara spenderat i sängen med serier på paddan. Ganska skönt faktiskt!

Lowa tyckte det var supermysigt att bli nerbäddad i täcket. Hon somnade ❤️

Till top