mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Hej lördag

Allmänt Permalink1

Några dagar sedan jag kikade in här nu.
Första arbetsveckan på nya jobbet är avklarad och jag trivs riktigt bra! Så det är ju skönt.
Igår var det ju då först jobb till två. Sedan hem och rakt in i duschen. Vid 16.15 hade jag tid igen hos naprapaten. Knäckte lite mer och på några fler ställen. Men i det stora hela var det något bättre denna gången än förra iallafall så det går på rätt håll. Ska tillbaka om 2,5 vecka så ser vi igen då. Förhoppningsvis har det gått ännu mer framåt då. Fick iallafall klartecken till att börja springa lite försiktigt igen vilket känns så sjukt underbart. Har inte känt mig levande på sistone, har varje dag velat snöra på mig löparskorna och springa ut i skogen. Äntligen kan jag göra det jag älskar igen. Men ska ta det försiktigt iallafall. Bygga upp kroppen igen sakta men säkert så den håller för allt den ska utsättas för nästa år!
När jag var klar där mötte jag upp en kompis och fikade lite. Kvällen spenderades sedan med Adelina, tacos, idol och chips och dipp. Är förvånad att jag höll mig vaken faktiskt. Var inte hemma igen förrän elva tiden och somnade först vid tolv typ. Och då hade jag vart uppe sedan 4.30.

Idag ringde klockan vid 8. Låg kvar och drog mig till halv nio tiden. Upp och käka frulle innan träning kl 10. Sjukt tuff och rolig träning med en sån där jag spyr snart känsla. Så jäkla gött!
Sen har jag suttit lite vid datan och letat lägenhet. Och legat i sängen o kollat film. Nu är jag och mamma påväg upp till Smålandsstenar för säsongens sista agilitytävling imorgon.

#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mumms

Till top