mlonnquist.blogg.se

En blogg där ni får följa min vardag med skola, jobb och framför allt träning.

Ny vecka...

Allmänt Permalink0

... nytt jobb, nya möjligheter! Var på anställningsintervju för exakt en vecka sedan. I fredags var jag och skrev på anställningsavtalet och idag var första dagen. Kan numera kalla mig för laser operatör. Jobbar 2-skift på Volvo. Och har förmiddagspass denna veckan. Börjar alltså 6.00 och slutar 14.06. Klockan ringde därför vid 04.45 imorse 😅
Har gått väldigt bra idag iallafall, känns som att jag kommer trivas där!

När jag kom hem skulle jag o pappa byta däck på min bil men hålen var för små så verktyget passade inte. Jätte konstigt för det passar till sommardäcken.. Så får helt enkelt boka tid hos verkstaden..

Nu ska jag alldeles strax byta om. 18.00 är det träning som gäller och måndagar är det utomhus. Lager på lager gäller helt enkelt! Ska inte frysa iallafall!
När jag kommer hem därifrån blir det att göra matlåda till imon och sen käka pizzan som blev kvar igår, tänkt på den hela dagen haha!

Till top